top of page
Search
  • Writer's pictureERKOINDREKKRISTJAN

Reportaaž: Ksk Alem paigalthüpete kolmevõistlus

Updated: Dec 14, 2017

Ilusal reedesel päeval 08.12.2017 sai käidud ühel toredal võistlusel. Toimus siis kõik nii, et neljapäeva õhtul kirjutas mulle võistluste peakohtunik Veiko Valang ja kutsus mind osalema Ksk Alemi paigalthüpete kolmevõistlusel. Ütlesin kohe ilma pikemalt mõtlemata, et olen valmis tulema ja sellega meie vestlus piirdus. Järgmine päev kella 15.30 paiku astusin Särevere kaarhalli sisse ja vaatasin üle oma võistluskaaslased. Tegemist oli äärmiselt meeldiva seltskonnaga, kellega ma juba palju aastaid koos olen võistelnud. Võistlus koosnes 3 alast, millest esimeseks oli paigalt kõrgushüpe. Minu üllatuseks suutsin näidata ilusaid hüppeid, saades võistluskaaslastega sama tulemuse 1.42. Järgmiseks alaks oli paigalt kaugushüpe. Ma teadsin, et see on mul nõrk külg aga endast parimat läksin andma sellegipoolest. Suutsin näidata enda kohta normaalset tulemust aga sellest kahjuks ei piisanud, et pakkuda närvikõdi oma võistluskaaslastele. Lõpuks tuli suunduda õhtu viimase ala juurde, milleks oli paigalt kolmikhüpe. Sellel ala näitasin samuti enda kohta normaalset tulemust ja tasuks kokkuvõttes kolmas koht. Toreda võistluse lõpetas autasustamine, kus anti kätte karikad ja tehti mõned klõpsud ka facebooki postitamise jaoks.


39 views0 comments

Recent Posts

See All

Intervjuu õpetaja Averonika Beekmanniga.

K: Millist spordiala meeldib teile kõige rohkem vaadata? A: Mulle meeldib vaadata jalgpalli, kui on MM ja teine kord on päris lahe vaadata suustamist, kui on põnevad seisud ja ralli seise kui Tänak s

bottom of page