top of page
Search
  • Writer's pictureERKOINDREKKRISTJAN

Intervjuu õpetaja Averonika Beekmanniga.

K: Millist spordiala meeldib teile kõige rohkem vaadata?

A: Mulle meeldib vaadata jalgpalli, kui on MM ja teine kord on päris lahe vaadata suustamist, kui on põnevad seisud ja ralli seise kui Tänak sõidab.

K: Miks just need spordialad?

A: Jalgpalli MM sellepärast, et kõik vaatavad seda ja siis on tore kursis olla ja seal on kuulsad jalgpallurid keda ma tean. Sporti on huvitavam vaadata kui sa kes seal võistleb. Mulle meeldib väga Joachim Löw ja Zinedine Zidane, sest nad on väga šikkid ja väljapeetud ja ka ise jalgpalli geeniused. Suusatamine sellepärast, et kui ma veel noor olin oli Andrus Veerpalu ja Jaak Mae ja Kristiina Šmigun ja siis on jäänud. Ja Ott Tänakust tean sellepärast,et mu abikaasa jälgib seda ja siis ma ka jälgin seda. Ma jälgin sporti siis kui mul on aega. K: Kas te ise tegelete ka mõne selle spordialaga?

A: Mulle meeldib väga suustada, siin Tolli metsas kui lund veel oli.

K: Mis spordiala teile kõige vähem meeldib vaadata?

A: Mulle ei meeldi “põrandapesemissport” jääkeegel, see tundub nii imelik. Sest ma ei tea ka reegleid. Ja kui sa saad asjadest aru siis need on huvitavamad.

K: Kes on teie lemmik meessportlane?

A: Mul ei ole lemmikuid. Sest mida vanem sa oled seda vähem on sul lemmikuid asju. Aga mulle meeldib Zinedine Zidane ja ma nägin seda kui ta seal MM finaalis punase sai ja käis ahastus läbi et miks ta seda tegi. See oli šokeeriv. Aga Eesti omadest oli ennem Andrus Veerpalu, aga nüüd ei olegi hetkel. Aga Eestimaal lemmik jalgpallut on Raio Piiroja, sest ta on nii sümpaatne. K: Aga naissugupoole pealt ka?

A: Kaia Kanepi tundub selline tugev tüüp, ta elab need mõõnad läbi ja läheb edasi tugevana. Üle maailma Marit Björgen, sest ta on ka selline tugev tüüp ja mulle meeldivad sellised kes ei jonni iga asja üle ja saavad ise endaga hakkama.

K: Palju te ise sporti teete? A: Mulle meeldib väga rattaga sõita ja ma käin tööl rattaga. Suveõhtul mulle meeldib teha pikki 20 kilomeetriseid ringe ja mulle meeldib väga kõndida. Näiteks pühapäeva õhtul mu lapsed vaatavad Su nägu kõlab tuttavalt ja mina lähen kõndima.

K: Aga sellist tiimiga sporti ei harrasta?

A: Ei, isegi see et kui inimesed jooksevad koos siis see tundub totter, näiteks Paide-Türi Rahvajooks, et las ma jooksen ja teen üksinda.

K: Kui kõrgel kohal on sport peres? A: Rattaga meeldib meile kõigil sõita, mõnus on kevadel, sügisel või suvel sõita kuhugi rattaga. Ujumine meeldib meile. Kõndimine meeldib. Mul poeg käib võrkpalli trennis. Ma üritan lapsi ergutama liigutama. Igal vabal hetkel ma ei loe, mõnikord lähen kõnnin või sõidan rattaga. K: Kui küsida teie lapse käest, et kas loed raamatut või lähed õue palli mängima, kumma valib?

A: Õue palli mängima, muidugi kui tal pole väga huvitav raamat mida ta pole ise valinud.

27 views0 comments
bottom of page